Wie is je klant eigenlijk? In ‘Klantbeleving kan je sturen!’ leer je te werken met een praktisch hulpmiddel voor jouw marketing: de persona. Ook krijg je inzicht in het achterliggende concept ‘klantreis’.

Programma

  • Basisbegrippen rond het concept klantreis
  • Klantreisfasen
  • Werken met persona’s
  • Touchpoints organiseren
  • Oefeningen

Opzet

Deze training bestaat uit een online lesprogramma plús interactief webinar die samen een geheel vormen. Een combinatie van zelfstudie en online uitwisseling dus! Perfect om nieuwe inzichten op te doen en vaardigheden te leren.

Voor deze training heb je basisvaardigheden nodig in je tekstverwerker, browser en mailprogramma.

  • Volg het online lesprogramma binnen trainingsduur van 5 dagen
  • Maak gebruik van helpdesk voor persoonlijke feedback!
  • Neem deel aan het interactieve webinar in Google Meet
  • Toegang webinar is mogelijk voor gebruikers van browsers Chrome, Firefox, Edge of Safari
  • Geen installatie van programma nodig
  • Houd rekening met minimaal 2 tot 4 uur studietijd

Je hebt minimaal enkele opdrachten of verkopen achter de rug. Je beschikt dus over een klantenbestand. Ook weet je welke doelgroepen je graag als klanten wilt werven. Je wilt je verdiepen in je (potentiële) klanten en in de stappen die zij zetten om uiteindelijk een aankoopbesluit te nemen.

Resultaat

Je ontwikkelt in deze verfrissende en laagdrempelige bijeenkomst meer begrip voor de werking van de customer journey en de betekenis van klantbeleving voor jouw bedrijfssucces en werkplezier. Dit leidt uiteindelijk tot klantgerichter werken en daarmee betere klantrelaties. Je bedrijf kikkert ervan op!

Je ontvangt een deelnamecertificaat bij afronding van minimaal 80% van het lesprogramma en het webinar.

Deze training wordt verzorgd door Ivonne Smit en Ton Kemp (Viatrix)

Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

Of

Op dit moment is er geen data beschikbaar wanneer deze workshop weer gegeven wordt. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste workshops.